2009/2010

Överlevde nyår som blev oväntat lyckat! Vi började med middag och lite förfest hemma hos mig sen åkte vi vidare in till macke i eneby :) riktigt roligt att träffa alla gamla klasskompisar igen! Sen blev det att åka hem vid halv 2 ungefär efter lite för mkt champange på 12 slaget.. sen hamnade man i stan igen vid 3 haha ;)

Gårdagen spenderades i soffan med extrem bakfylla hehe..

2009 var i stort sätt ett bra år! Fick lite rätsida på saker och ting, lärde mig vilka personer som är värda att lägga energi på och vilka som verkligen inte var värda det..fyllde 19 år, tog studenten, vilket var najs! Jobbade konstant hela sommaren kändes det som men hann även med Peace&Love som var sjukt grymt och en härlig vecka i Turkiet!
Blev anställd på aktivgruppen och vikarierade lite på Prolympia under hösten så vissa veckor var det fullt upp och andra väldigt lungt.. sista två veckorna innan jul jobbade jag konstant och 5 dagar mellan 08.00-22.00, men det blir fint när man får lönen nu den 25e januari!
Det som saknades 2009 var nog malin när hon åkte till Holland  augusti och var borta hela hösten.. men nu kommer hon snart hem och jag är överlycklig! fick ju även träffa henne en liten snabb sväng i jul också :)

Hoppas på att 2010 blir ett bra år, har många planer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0