Turkietresa och avsked

Imorgon natt bär det äntligen av till Turkiet med Nora, fredrik och pontus! fan så roligt vi kommer att ha :D fast när vi kommer hem så flyttar fredrik till Orsa, vilket är mindre roligt men jag är glad för hans skull och jävligt stolt att han vågar ta chansen och flytta hemmifrån och allt :)
Idag var det även sista gången jag träffade Matila på väldigt länge.. eftersom hon flyttar upp till Umeå på fredag :( sjukt glad för hennes skull för allt, men det kommer bli ensamt här utan 3 av mina närmaste vänner..
För Malin flyttar till Holland i september! men hon är ju den som kommer hem snabbast igen för hon är bara borta ett år :)
I höst blir det alltså mkt resande för mig, planerar att ta mig till umeå med natttåget ngn helg i oktober-november, besöka fredrik i orsa och eventuellt åka en sväng till holland med erika :) Hoppas bara att jag får ett jobb så jag kan finansiera dessa resor;)

till sist, FAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är alltid välkommen hem till mig!

Om det är så kan vi döda min roomie i värsta fall!

2009-08-10 @ 23:11:09
URL: http://urkass.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi kommer sakna dig med <3<3<3

2009-08-10 @ 23:12:10
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0